Hej,
Tack snälla för din feedback. Vi beklagar att du känner dig missnöjd efter ditt besök hos oss. Vi förstår att priset kan verka högt om besöket blir kortare än planerat. Kostnaden utgår från den åtgärd som görs under besöket, vilket varierar beroende på behandlingsbehov. Du som patient debiteras därför inte extra hos oss på helger, kvällar eller om en behandlare behöver boka en längre tid för dig. I vissa fall, beroende på tandhälsan och tidigare behandling, kan en kortare undersökning vara tillräcklig för att säkerställa att allt är i ordning.
Vi tar våra patienters upplevelser och feedback på största allvar och strävar alltid efter att bli bättre.
Vi skulle gärna vilja få kontakt med dig för att få möjlighet att reda ut vad som hänt I detta fall.
Du får därför gärna kontakta vår Patientrådgivare på
[email protected] eller 010-188 00 00.
Vi är självklart väldigt tacksamma för att du tar dig tid med detta.
Vänligen, Rikardo